4

Régimódi vámpír, Halloween, boszorkányok, miegymás

Posted in

Most Leelantől (vagy Sophie Scrawl, nem tudom, melyiket szereti jobban) kaptam néhány kérdést (és még ezt a szép táblát is, amit remélem nem baj, hogy lenyúltam), amikre lelkesen válaszolgattam.

1.Hogy-hogy nem vagy olyan...hogy is mondjam...régi módi? Úgy értem,beszéded terén.
Viccesnek találom ezt a vámpír-sztereotípiát, hogy meg kéne ragadnunk egy régebbi korban, mondjuk ott, amikor még emberek voltunk.
Mégis minek? Az öröklétnek az a lényege (szerintem), hogy megállás nélkül haladok a változó világgal. Higgyétek el nekem, a legtöbb vámpír azért lesz depressziós, meg önsanyargató, mert nem tudja feldolgozni, hogy minden változik. Igaz, ez azért a legtöbb emberre is jellemző... Erre csak azt tudom mondani, hogy ki kell élvezni a változatosságot. Nem fogok lírai, cikornyás körmondatokat írni, ha egyszer most a rövidítéseké a világ. Főleg az interneten. Hogy nézne már ki, ha egy "XD" helyett azt írnám, hogy "Megjegyzésed rendkívül szórakoztatónak találom."? Oké, vicces lenne, de valahol szánalmas is. Most ez a jellemző nyelvezet, hát én is ezt használom.

2.Mikor születtél/változtál át?
Erről már emlékeim szerint valahol tettem említést, de azért leírom újra. Azért használok kevés évszámot az írásaimban, mert teljesen más az időszámítás a dimenzióinkban. Ha azt mondom, hogy nálunk nincs olyan se, hogy Kr.e meg Kr.u., mert konkrétan Krisztuska se látogatott meg minket... Mit szóltok? Pedig ez a nagy helyzet. Az meg már pláne bekavarna, hogy lehet, hogy egy nap sem 24 órás mi felénk. Úgyhogy próbáljatok meg elszakadni az időtől, amúgy is teljesen lényegtelen. Egy emberi élethez képest jóval öregebb vagyok.
De ha arra vagytok kíváncsiak, hogy nagyjából hogy nézett ki a kor amiben szó szerint éltem, felétek valami igencsak archaikus korra saccolnám. Vagy esetleg ókor.
Mondjuk maják? Az mostanság úgyis menő felétek. Világvége, meg ilyenek.

3.Hogyan viszonyulsz a Halloween-hez?
Ó, bulizni fogok egy jót. Szimpatikus ünnepecskének találom, egész testhez álló. Szellemek, holt lelkek, ide nekem! Hátha segít valami mágikus folyamat abban, hogy pont eme remek napon fogok megtestesülni. Ha jobban belegondolok már egyszer Halloween alkalmából majdnem sikerült, csak én hülye akkor még nem vettem olyan komolyan a dolgot.

4.Volt már példa rá,hogy szívesen fogadtál volna egy embert felednek?
Nem tudom, pontosan mire gondolsz e téren. Időközben kicsit kaptam pontosabb definíciót. 
Volt hát, de még mennyi! Gerard is egy "jó" példa rá.
Most Gizit akarom. Apropó, hiányzol, jut eszembe!
Meg egy kicsit Averyt is... Jó lesz még valamire.

5.Mi késztetett arra,hogy létrehozd a blogod?
A világuralomra vágyás, na meg a magamutogatás. Ha már testben egyelőre nem megy, hát jó lesz így, írás formájában is. Emellett az, hogy így még több embert ismerhetek meg, többet mint mondjuk egy fanficnek köszönhetően. Igaz, kevesebbet, mint egy regénnyel, de az is szerepel a napirendi pontok között.

6.Mit gondolsz,mi az oka annak,hogy annyi nevetséges tévhit,film van a vámpírokról? pl:Twillight
Drágám, ezt a kérdést meg is válaszoltad. A Twilight. Úgy látom, eléggé az indította el a lavinát. Amúgy meg nem vagyok ítélkező típus (miért hajtogatom folyton ezt?), simán létezhet olyan világ, ahol a vámpírok TÉNYLEG csillognak, és retardált kis csajokba szeretnek bele. Szóval az eddigi ismereteim alapján semmiről sem merném kijelenteni, hogy tévhit lenne. Annyit tudok, hogy mifelénk nem csillognak a vámpírok. Azt nem mondhatom, hogy és nem is szerencsétlen balfaszok, mert Gerard tökéletes példa rá.

7.Hogyan viszonyulsz más "misztikus lényekhez"? pl:Boszorkányok
Szeretnék megismerkedni egy boszorkánnyal. Bár Giziből kinézem, hogy titokban boszorkány.
Amúgy a többi misztikus lényre is az vonatkozik, hogy szívesen találkoznék velük, bármi is legyen. Felénk van még néhány vérfarkas-szerűség, meg szirének. Na meg azért a démon-téma is elgondolkodtató.
Bármilyen misztikus lény jelentkezését szeretettel várom!  

8.Miért érzem úgy,hogy néha lenézed az embereket?
Minden bizonnyal azért, mert "néha" lenézem az embereket. Felettetek állok a táplálékláncba, ti vagytok a vacsim, úgyhogy bocsi. De azért nagyon, de nagyon szeretlek titeket!

+1.Egyértelműen látszik,hogy rendszeresen eléggé egoista,esetleg beképzelt vagy.Mi az oka ennek?

Erre itt már válaszoltam de azért ide is leírom, hogy: azért, mert tisztában vagyok az adottságaimmal. Különben is, jól esik imádni magam. Nyugodtan jöhettek azzal, hogy ez biztos amiatt van, mert nem vagyok megelégedve magammal, és így leplezem a külvilág előtt, de aki igazán ismer, az tudja, hogy ez baromság. 

Köszönöm szépen a kérdéseket! :)

4 megjegyzés:

  1. 'Hogy-hogy nem vagy olyan...hogy is mondjam...régi módi?'- Nagyon csodállak a fejlődőképességed miatt. Nekem még mai napig gondot okoz az internetes nyelvezet. Annyira nehezemre esik rövidítgetni, valahogy nem vagyok benne biztos, hogy ugyanazt az érzetet kelti. Persze, értem én, hogy szükséges, meg nagyban megkönnyíti az életet..próbálok alkalmazkodni ehhez :) szóval nagy piros pont!
    'Mikor születtél/változtál át?'- Hát én inkább olyan középkorinak képzeltelek a mi időszámításunkkal:) ha az emberi élet hosszúságáról van szó, akkor maximum 5-6 emberi életnyi idősnek gondoltalak- na ezt, ha megszakadok, akkor sem tudom jobban kifejezni - tudom, hogy már nagyon untat ez a kérdés, de mi emberek már csak ilyen földhözragadtak vagyunk általánosságban :)
    ..maják..nemrég olvastam valahol, hogy a 'maja leszármazottak' kikérik maguknak a rémhírterjesztést, miszerint világvégét jósoltak volna az elődeik, szerintük csak egy periódus végéről, nagy pozitív változásról jövendöltek. ( Itt a Te időd :) ..És Adam eljöve, hogy megváltoztassa a világot :)..bár ez viszonyítás, hogy kinek mennyire pozitív)
    Világuralom..Annyit esett már szó róla. Igazán kíváncsi lennék, hogy konkrétan hogyan is képzeled el ezt az egészet. Megjelensz, fogod, az addig összegyűjtött híveidet és letarolsz mindent, ami az utadban áll, vagy kedves, jó politikusként, meggyőzöd a világ vezetőit, hogy milyen jó is, ha neked engedelmeskednek..(ez lehet, hogy csak az én agyamnak ködös :))Vagy egyáltalán mit szeretnél birtokolni? Az emberiséget, területet?..Mindent
    Misztikus lények... ma igazi reneszánszukat élik :) Nem tudom, hogy mennyi a képzelt és valós lények aránya, de igazán kíváncsi lennék, hogy milyen fogadtatásban részesítenének Téged és a világuralmi törekvéseidet :) - ebben egy csepp rosszindulat sincs, csak puszta kíváncsiság :)

    VálaszTörlés
  2. Öröm ilyen hosszú kommenteket olvasni! :D

    "Hát én inkább olyan középkorinak képzeltelek a mi időszámításunkkal:)"
    Erről majd egyszer el filozofálgathatunk később, ha már jobban otthon vagyok nálatok a történelemben. Egyelőre a középkorról ilyen lovagos mindenfélék, meg ilyen-olyan inkvizíciók ugranak be, az meg nálunk akkoriban nem igen volt. Inkább olyan békés földművelős, "természetközeli" nép volt akik között én életem. De tényleg nem akarok sületlenségeket írni, mert kimaradt az életemből a nálatok töltött iskolás évek, úgyhogy még... tanulok.

    "ha az emberi élet hosszúságáról van szó, akkor maximum 5-6 emberi életnyi idősnek gondoltalak- na ezt, ha megszakadok, akkor sem tudom jobban kifejezni "
    Értelek én. És rosszul gondoltad. Igazából nem lep meg, mert már elégszer megkaptam, hogy akárhány ezer éves is vagyok, nem tűnök úgy, mint aki valami sokat "fejlődne" értelmileg. De erről is megvan a magam véleménye. XD

    "szerintük csak egy periódus végéről, nagy pozitív változásról jövendöltek. ( Itt a Te időd :) ..És Adam eljöve, hogy megváltoztassa a világot :)"
    El sem tudod képzelni, ez most mennyire tetszik! :D

    "Igazán kíváncsi lennék, hogy konkrétan hogyan is képzeled el ezt az egészet."
    Ott kezdem, hogy feleségül veszem Gizit. Na nem mintha ez olyan szerves része lenne a világuralomnak, de... szerintem ez lesz a legjobb az egészben. Leszarod Gizi, hogy mennyire szeretlek, mi?
    A többi már csak plusz. Legalábbis most ilyen rohadtul romantikus hangulatom van, lehet, hogy néhány nap múlva teljesen mást mondanék.
    De az biztos, hogy a letarolós módszer lenne. Az ugyan rövidebb, de mindenképpen intenzívebben. A politika nem az én műfajom. Unalmas. Amúgy már egyszer lejátszottam a politikai dolgot, és egyelőre elég volt.

    "Vagy egyáltalán mit szeretnél birtokolni? Az emberiséget, területet?"
    Gizit. Ez a csöpögős igazság. Emberiség meg terület van itthon is.

    " Nem tudom, hogy mennyi a képzelt és valós lények aránya"
    És mi a különbség a képzelt és a valós lények között. ;)

    "ebben egy csepp rosszindulat sincs, csak puszta kíváncsiság :)"
    A rosszindulat sem szokott földhöz vágni, de a kíváncsiságot kifejezetten értékelem! :D


    VálaszTörlés
  3. Igen, még mindig és egyfolytában én, mert azért én is egoista vagyok, elég rendesen, csak ezt kompenzálom azzal, hogy más, egoistákat is meghallgatok. (Igen, még mindig tömény unalom. A munka, az nem izgalmas, nem akarod tudni, légy boldog annyival, hogy irodista vagyok, aktakukac. Ne aszociálj filmekre, nem olyan)
    Szóval részemről ember vagyok, bár révülő. Nem tudom mennyire vagy tisztában a magyar nép őshidelemével, keress rá Böszörményi könyveire, én is onnan kupálódtam ki, de dióhéjban annyi lenne, hogy rajta tartom a szemem a természetfelettin, mindenen, ami egy kicsit is elvontnak gondolható, meg bűbájolok is. Nem vagyok boszorkány, nem kotyvasztok főzetet, meg semmi ilyesmit, inkább az álombűnözőket kergetem, no persze nem egyedül, hanem az Álomfelügyelet tagjaként. Vérfarkasok, ámpírok, orgazdák, emberkereskedők, minden ami el tudsz képzelni, foglalkozunk és hol sikerrel járunk, hol nem.
    Azt még nem tudom, hogy te mennyire vagy "bűnöző", eddig nem fajultak el a dolgok, szóval ha így maradsz jól meg leszünk egymással. ;) Kínos lenne a kezed, vagy fogaid, által meghalni.
    Az meg, hogy a csillámvélemények örzőtündére, az csak interneten használom, mert mindenkinek jólesik ha dicsérik a munkáját. Pláne, akkor ha tényleg jól csinálja.
    Köszi a beszélgetést!

    VálaszTörlés
  4. "Igen, még mindig és egyfolytában én, mert azért én is egoista vagyok, elég rendesen, csak ezt kompenzálom azzal, hogy más, egoistákat is meghallgatok."
    Ezt akár én is mondhattam volna.
    Oké, én nem csak egoistákat hallgatok meg mostanság (főleg az internetnek köszönhetően), hanem minden egyéb kis lelket is.

    Köszi az ajánlást, majd utána nézek Böszörményinek, érdekel magyar nép őshiedelme, ha már pont ide csöppentem.

    Nem gondolok magamra bűnözőként. Csak néha szeretek pusztítani, bár talán nem is a "szeretek" a legjobb kifejezés rá, hanem általában nem tudom megállni, hogy ne pusztítsak. Szóval egyelőre még kicsit örülök is, hogy ilyen téren meg van kötve a kezem nálatok.

    Köszi a kommenteket! ;)

    VálaszTörlés

Wattpad